S-Bookings

Opzoek naar een artiest?
- Internationaal - Nationaal - Regionaal?
Wij proberen u elke artiest te kunnen laten
boeken, via ons!

Mail ons uw verzoek

S-Bookings

Wij leveren artiesten van over de hele wereld, maar zijn natuurlijk gespecialiseerd in Nederlandse- en Belgische- Artiesten.

Mail Ons:

Exclusieve Artiesten

Wij hebben ook Exclusieve Artiesten,
maar zo hebben wij ook Artiesten die wij rechtstreeks boeken, deze staan ook bij onze Exclusieve artiesten vermeld.

Mail Ons

U bent zelf artiest?

U bent zelf artiest, dj, act of band en wilt via ons optreden?
DAT KAN ! Neem contact met ons op en stuur al uw info via e-mail naar ons (muziek via WeTransfer)

Mail Ons

Uw EIGEN nummer of een Cover opnemen?

U kunt uw eigen nummers of een cover opnemen waar u wilt, in een studio naar keuze!
Wij hebben zelf ook een studio, in het Duitse Niederbush (Gangelt), net over de grens (op 5 min.) bij Schinveld/Brunssum (Limburg-NL)

Mail Onze Studio Voor Het maken van een afspraak met alu inf

Nederlands:

We willen nog even duidelijk maken dat er enkele regels zijn, om problemen en verwarring te voorkomen.

Omdat er in het verleden een paar incidenten zijn voorgekomen, moeten we helaas de regels iets aanscherpen,
we vragen hiervoor uw begrip.

Hieronder staan ​​onze algemene voorwaarden:

  1. Alle kleding, apparatuur, onze bezittingen, in de derde gehuurde materialen en apparatuur, en andere materialen die nodig zijn
  2. om deze missie mogelijk te maken, beschadigd of defect door de fout van u of een van uw persoonlijke of klanten zijn voor uw rekening.
  3. Er moet een ruimte zijn waar iedereen aanwezig van S-Bookings zich kan terugtrekken, zich kan omkleden en zich kan opfrissen.
  4. Het eten en drinken (indien van toepassing) is gratis voor alle S-Bookings (met een maximum van vier drankjes per uur per persoon).
  5. U moet voldoende stroom leveren voor dit contract, als u niet de beschikbare stroom hebt die u moet huren
    (dit kan ons overkomen), door ons toe te voegen om te vragen hoeveel stroom er nodig is voor de klus, kunt u veel problemen voorkomen.
  6. Indien de opdracht wordt geannuleerd dient u alsnog het factuurbedrag te voldoen*, mits tijdig geannuleerd:
    3 weken van tevoren 75% van het totaal; 1 maand van tevoren 50% van het totaal; 8 weken van tevoren 0-25% van het totaal
    (afhankelijk van de opdracht); meer dan 8 weken van tevoren wordt het totaalbedrag geannuleerd.
    accepteer voor internationale acts en acts boven de € 5.000 speciale betalingsvoorwaarden, vraag naar. (meestal 6 maanden termijn)
  7. Wij zullen proberen een vervangende act te regelen, dit gebeurt uiteraard alleen in overleg met u; indien dit niet mogelijk is, wordt de opdracht verplaatst naar
    een andere datum of geannuleerd indien de opdracht wordt geannuleerd zult u de volgende opdracht een korting van ons krijgen.
  8. Indien het bedrag niet op tijd wordt betaald hebben wij het recht om de opdracht op elk moment na de vervaldatum te gunnen om dit evenement te annuleren u wordt hiervan op de hoogte gesteld.
  9. Wij zijn NIET aansprakelijk voor beslissingen van artiesten, bands of beslissingen van derden (gecontracteerde bureaus en hulpdiensten). Wij zullen echter proberen om de zaken zo soepel mogelijk te laten verlopen.
  10. Betaling dient vooraf contant te geschieden op een van onze bank- of girorekeningen, waarop de algemene voorwaarden hieronder vermeld staan,
    tenzij anders overeengekomen (zie contract).
  11. Indien te laat wordt betaald worden om de twee weken achterstallige vorderingen € 12,50 in rekening gebracht, na twee weken ontvangt u nog eens twee weken de mogelijkheid om te betalen, dan wordt er opnieuw € 12,50 in rekening gebracht. Dit proces zal zich herhalen totdat het totaalbedrag is betaald.
    Na 4 keer het totaalbedrag nog niet te hebben ontvangen wordt de vordering overgedragen aan een incassobureau, de daaraan verbonden kosten zijn geheel voor uw rekening! Blijft de regeling binnen twee weken niet nagekomen dan komt er € 12,50 bovenop de vordering, dus raden wij u aan om op tijd te betalen, zodat u uw rekening niet kunt bereiken. Indien u failliet wordt verklaard betaalt u alsnog het volledige factuurbedrag!
  12. De Rider Per Artiest kan verschillen, maar alle artiesten hebben een draadloze microfoon en een monitor/in-ear-monitor-systeem nodig (de meeste artiesten zorgen zelf voor de in-ear-plugs (de oren), maar er moet een reservepaar aanwezig zijn; en ze hebben een ruimte nodig waar ze zich kunnen omkleden en voorbereiden (de voorkeur voor een kleedkamer is voor een privéruimte); Gratis drankjes (en indien beschikbaar: gratis eten) moeten beschikbaar zijn voor de artiest zelf en zijn entourage (niet de fangroep), in de kleedkamer en in openbare ruimtes; De artiest en de entourage moeten ook toegang hebben tot een gratis parkeerplaats, dichtbij (-300m.*) van de locatie.
    *met uitzondering van grote festivals, die ervoor moeten zorgen dat de artiest wordt opgehaald op de artiestenparkeerplaats en naar de kleedkamers wordt gebracht.

Als u vragen en/of opmerkingen heeft, neem dan contact met ons op:

Voor Nederland belt u: +31-6-86363289 / E-mail: info@sbookings.nl

Voor België en andere landen belt u: +32-485-041066 / E-Mail: info@sbookings.be

Bedankt voor uw aanvraag en veel plezier.

Met muzikale groeten,

S-Bookings

Patrick Schiffelers

S-Bookings is een bedrijf van S-Music Distribution & Promotion en zijn platenlabels

KvK: Nederland: 93634870 – BTW-Nr. NL: NL004994121B68
Muziekrechtenorganisaties in Nederland:
Buma-Stemra-Nr. NL: 2225069 – Sena NL: 2052595 – Norma NL: 999485
VAR: VAR/0111/155644051/2

Bankrekening:

Belfius Bank: BE86 0635 7760 7450 Bic-/Swift-Code: GKCCBEBB
Op Naam Van: Patrick Schiffelers

English:

We Would like to still make clear that even in our few rules, in order to avoid problems and confusion.

Because in the past a few incidents have occured, we unfortunaly have to tighten the rules a little, we ask for your understanding.

Below are our terms and conditions:

  1. All Clothing, Equipment, Our Possessions, in the third hired materials and equipment, and other materials needed
    to make this misson possible, damaged or defective through the foult of you or one of your personal or customers are for your account.
  2. There should be a space where everyone present of S-Bookings can retire, change clothes and freshen up.
  3. The food and drinks (if any) is free to all of S-Bookings (with a maximum of four drinks per hour per person).
  4. You must provide enough power for this contract, if you do not have the power available you need to hire
    (this can happen to us), by adding us to ask how much power is needed for the job, you can prevent many problems.
  5. If the command cancels you must still pay the invoice amount to meet*, provided with timely cancel:
    3 weeks in advance 75 % of the total; 1 month in advance 50 % of the total; 8 weeks in advance 0-25 % of the total
    (depending on the assignment); more than 8 weeks in advance the total amount canceled.
    accept for international acts and acts above € 5.000 special payment terms, demand for. (mostly 6 months terms)
  6. We will try to arrange a replacement act, this occurs naturally only in consultation with you; if not possible, the job is moved to
    another date or canceled if the order is canceled you will the following command a discount from us.
    If the amount is not paid in time we have the right to award the contract at any time after the expiry date to cancel this event you will be informed.
  7. We are NOT liable for decisions made by artists, bands or decissions of third parties (contracted agencies and emergency services). However we will try to make things as smoothly as possible.
  8. Payment must be made in advance in cash at any of our bank or giro accounts, which the general conditions listed below,
    unless otherwise agreed (see contract).
  9. If it is too late is paid every two weeks overdue receivables € 12.50 will be charged after two weeks you will receive another two weeks the ability to pay, then again be charged € 12.50. This proces will repeat again until the total is paid.
    After 4 times the total still not received the claim will be transferred to a collection agency, the related costs are entirely your responsibility ! Also remains the arrangements are not met within two weeks then € 12.50 on top of the claim, so we recommend you to pay on time, so your account can not reach. If you declare bankruptcy you will still pay the full invoice amount !
  10. The Rider Per Artist could be different, but all artists needs a Wireless Microphone and a monitor/in-ear-monitor-system (most artists provide the in-ear-plugs (the ears) themselfs, but a spare pair must be present; and they need a room where they can change and prepare themselfs (preference for a dressing room is for a private space); Free Drinks (and if available: Free Food) should be available to the artist himself and his entourage (not the fan group), in the changing room and in public areas; The artist and the entourage must also have access to a free parking space, close (-300m.*) to the location.
    *with the exception of large festivals, which must ensure that the artist is met at the artist car park and taken to the changing rooms.

If you have any questions and / or comments, please contact us:

For the Netherlands call: +31-6-86363289 / E-Mail: info@sbookings.nl

For Belgium and other countries, call: +32-485-041066 / E-Mail: info@sbookings.be

Thank you for your request and wish you much fun.

With musical greetings,

S-Bookings

Patrick Schiffelers


S-Bookings is a company of S-Music Distribution & Promotion and his Record-Labels

Chamber Of Commerce: Netherlands: 93634870 – Tax-Nr. NL: NL004994121B68
Music Rights Organisations In The Netherlands:
Buma-Stemra-Nr. NL: 2225069 – Sena NL: 2052595 – Norma NL: 999485
VAR: VAR/0111/155644051/2

Bank-Account:

Belfius Bank: BE86 0635 7760 7450 Bic-/Swift-Code: GKCCBEBB
On Name Of: Patrick Schiffelers